nettanbergh.blogg.se

Var tog tiden vägen

Kategori: Min vardag 2019

Vet inte vad som hände med klockan idag.
Den tickade så fort så när klockan var halv 4 och jag kunde stänga av telefon så hade jag suttit hela dan framför datorn och knappat, lagt order och gud vet allt. 
 
Christer och Nathis kom hem vid luchtid efter mötet, men jag hade inte tid att prata eller nått annat för det var så mycket jag skulle göra. Och inte  blev jag färdig heller.
 
Skulle egentligen suttit och göra klart en massa men jag kände att jag var tvungen att komma ifrån och komma ut för att koppla av en stund. Ska sätta mig ner och kolla lite vad som är panik med om en stund.
 
Mamma och jag åkte och handlade och jag hade bara 4 saker på min lista, men kom hem med 2 påsar. Hur är det egentligen möjligt ? Ha ha ! Men det extra jag kom hem med var lite grönsaker och sen hade dom kampanj på vissa saker som jag köpte och slängde i frysen.
 
Hämtade ett paket på posten också.
 
 
Jag har skrivit förut om det, men jag har ju samlat på mig några former för att jag ska börja gjjuta lite och det här var ännu en form som jag köpt som kom idag.
 
 
Man ser ju inte alla konturer och detaljer på utsidan, men ska bli kul att se hur denna ser ut när den är klar - en chihuahua. Har sen också en del andra former - mops, hjärta, ljushållare, ros, tomte.... 
 
Middagen idag bestod av indisk kycklinggryta som vi haft i frysen och tog fram igår.
Bilden blev lite mörk, men det var gott 
 
Nu blir det Farmen och Masterchef som vanligt under tiden jag kollar lite på datorn.
 
Bjuder på en bild på mina 💕 när dom låg och mös i soffan i fm.
 
 

KOMMENTARER:

  • Jane säger:
    2019-03-13 | 19:46:11
    Bloggadress: http://nouw.com/jjaneberglund

    haha ja att tiden lätt flyger iväg med telefonen i handen känner man ju igen.. ska bli jätte kul och få se hur chihuahuan när den är klar! :) ha en bra kväll, kram

    Svar: Ja, jag är väldigt spänd på att se hur den kommer att bli också :)
    Nettan

  • Emma säger:
    2019-03-13 | 20:24:41
    Bloggadress: http://nouw.com/jagochminahj%C3%A4rtan

    Känner igen de där med att klocka bara flyger förbi när man sitter med datan & sånt. Men hoppas du han göra de du skulle göra under D-dagen

  • Sverige influencer säger:
    2019-03-13 | 21:19:13
    Bloggadress: http://nouw.com/sverige_influencer

    Ska bli intressant att se hur resultatet blir. När tiden springer i väg så känns en så himla konstigt

  • Lillan säger:
    2019-03-14 | 06:48:47
    Bloggadress: http://queenlillan.se/wordpress

    Åh vilken häftig form det ska bli intressant att se sen när den är gjord :) Ja tiden går så fort

Kommentera inlägget här: