nettanbergh.blogg.se

Söndag och strålande sol

Kategori: Min vardag 2019

Sitter i valet och kvalet av vad jag ska göra !
Eller måste man göra något ?
Christer har åkt till Västerås och jag kan göra vad jag vill. Ha ha !
Ja, det kan jag väl annars också men jag är hemma själv och kan bara koppla av.
Nathis är hos nån kompis så det är jag och hundarna.
 
Igår när jag skulle börja fixa här hemma så blev jag irriterad att vi inte har några fler dukar till vårt bord vid soffan. Kom på att jag har en del tyger så jag tog fram dom och klippte till några dukar som jag sen satt och sydde. Det blev 6 st och var inget avancerat, men det tog ett bra tag att sy dom då vissa tyger var lite glansiga och det var lite bökigt att vika tyget dubbelt smalt.
 
 
 
 
 
Passade på att sitta lite i solen på em
 
Sen blev det middsg till mello
 
 
 
Kommentera inlägget här: