nettanbergh.blogg.se

Snöoväder

Kategori: Min vardag 2019

Behövde inte gå upp så tidigt idag då jag ska jobba hemma.
christer är ledig och ska skjutsa Nathis på möte i Södertälje så har ingen bild.
Men jag är inte ledsen för det för ute vräker snön ner.
 
syns ju inte på bilden då jag tog den tidigt imorse, men nu när jag tittar ut genom fönstret så vräker det ner så skönt att slippa åka ut i trafiken idag. Ha ha !
 
Kaffe nr 2 är snart slut och jag har fått i mig en macka.
Klockan är snart halv 10 och jag har hållt igång framför datorn sen kl 6 så tog mig en liten frukostpaus på några minuter.
 
Efter jobbet idag ska jag hämta mamma och det ska handlas lite.
Jag behöver inte handla så mycket för jag har kollat i frysen vad som finns för mat och har planerat mat för onsdag - fredag med det som finns. Lite grönsaker och bröd slinker det nog ner i påsen.
 
Fick också ett sms nyss om att jag ska hämta ett paket till i Åkermyntan och jag tror att det är min chihuahua form jag beställt. Nu är det verkligen dax att sätta igång och gjuta. Måste bara fixa en plats att göra det på så inte hundarna kommer åt dom för nu har jag faktiskt en del formar att gjuta i. Ska nog prova att göra 1 först för att verkligen se att jag kan. Ha ha !
 
Nä, nu är det dax att sätta igång och fortsätta jobba.
Tog ett samtal och svarade på ett mail också mellan bokstäverna här. Ha ha !
 
Ha en bäst dag och glöm inte att ta på er idag ni som har samma underbara väder som jag.
 

KOMMENTARER:

  • Emmelie säger:
    2019-03-13 | 11:28:16

    Skönt att slippa gå ut om det snöar så mycket och perfekt att kunna jobba hemifrån!

  • Emmelie säger:
    2019-03-13 | 11:28:17

    Skönt att slippa gå ut om det snöar så mycket och perfekt att kunna jobba hemifrån!

  • Therese säger:
    2019-03-13 | 11:54:25
    Bloggadress: http://www.nouw.se/2barnsmammaochfru

    skönt att jobba hemifrån och inte behöva gå ut medans en annan får snart cykla i det här för jag blev bokad på jobb ikväll =)

    Svar: Usch, cykla försiktigt så du inte ramlar i pölarna.
    Nettan

  • Linda säger:
    2019-03-13 | 12:06:11

    Hätligt att jobba hemifrån, det är de bästa som finns.
    Fy va trist med snön, hos oss skiner solen och de e faktiskt 5 grader varmt.

    Svar: Åh, vill också ha rejält med plusgrader nu så all snö försvinner.Det blev väl alla fall +3 grader här så nu är det slaskigt istället, men bara det försvinner är jag glad
    Nettan

  • Yasmine mamma till dennis och angelina säger:
    2019-03-13 | 14:05:26
    Bloggadress: http://www.nouw.com/yasminegill

    Åhhh detta väder är verkligen tråkugt. Precis hämtat min lill tjej jag var dyngsur om fötterna. Så förstår om du är ledsen över vädret. Hoppas ändå din dag blir fin.

    Svar: Dagen blev väl helt ok. Mycket att göra.Jag blev också dyngsur om fötterna när jag sedan gick ut och åkte och handlade. Usch ! :)
    Nettan

  • amanda säger:
    2019-03-13 | 15:29:31

    härligt att du jobbar hemifrån :) men vad tråkigt att snön är tillbaka <3

    Svar: Ja, att jobba hemma funkar helt otroligt bra genom att vara uppkopplad till vårt gemensamma nätverk.Efter att det slutat snöa så börjar det töa igen och är slaskigt istället.
    Nettan

  • Emma Engström säger:
    2019-03-13 | 16:16:29
    Bloggadress: http://nouw.com/emmaengstrom

    Åh alltså vill ha värme NUNU! Så trött på det här vädret nu :o <3

    Svar: Det är du verkligen inte ensam om :)
    Nettan

Kommentera inlägget här: