nettanbergh.blogg.se

Skitdag ?

Kategori: Min vardag 2019

Känns som om det kommer att bli en sån där skitdag idag eller så är det för att min inte började ok.
Jag vaknade vid 4, men tyckte att det var lite väl tidigt att gå upp, men nör klockan var halv 5 orkade jag inte ligga kvar. Och så började det : schampot var slut, men efter att ha hittat en liten klutt så blev håret rent.
 
Började sminka mig och när jag nästan var klar så körde jag in mascaran i ögat.
Såg inte ett skit då mascaran rann in under linsen.
Jag hade verkligen ingen lust att ta bort sminket ioch börja om från början så det fick rinna lite för att få bort det. Och när det rinner i ögat så rinner det i näsan. haha. Verkligen lyckad start på dan.
 
När jag sen kommer till kontoret upptäcker jag att det jag bokat för hämting förra veckan står kvar.
Jag öppnar upp mina dokument som jag jobbar i på dagarna och upptäcker då att där jag skriver upp vad som är gjort varje dag inte har blivit sparat även om det brukar bli autosparat. 2 dagars jobb är borta ! Grrrr !
 
 
Frukost på bordet som nu ska intas.
Jag ska andas sakta och hoppas på att inget mer händer.
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Emmelie säger:
    2019-03-11 | 09:10:26

    Men åh, hoppas det vänder nu för dig och att resten av dagen blir bättre!

  • Emmelie säger:
    2019-03-11 | 09:10:27

    Men åh, hoppas det vänder nu för dig och att resten av dagen blir bättre!

  • Anonym säger:
    2019-03-11 | 09:34:29

    Nu kan det bara bli bättre 💕
    Http://nouw.se/hallequeen

  • Therese säger:
    2019-03-11 | 09:45:16
    Bloggadress: http://www.nouw.se/2barnsmammaochfru

    Tråkigt att din dag känns som en skitdag men jag hoppas den känns bättre =)

  • Bella säger:
    2019-03-11 | 09:58:52
    Bloggadress: http://www.Belliz.se

    Usch vilket start på dagen :( Ja måndagar brukar inte vara en bra dag

  • Jane säger:
    2019-03-11 | 10:33:47

    Men usch vilken jobbig dag för dig, hoppas dagen blir bättre.

  • Frida säger:
    2019-03-11 | 16:58:33
    Bloggadress: http://nouw.com/lafamiliabengtsson

    Vilken skit start, men jag hoppas verkligen det blev till de bättre under dagen och att du får en toppen kväll! :)

  • Lillan säger:
    2019-03-12 | 06:21:40
    Bloggadress: http://queenlillan.se/wordpress

    Usch det lät inte alls bra finaste du med en skit dag jag vet själv hur de kan vara typiskt måndagar :( hoppas resten av dagen blev bättre

Kommentera inlägget här: