nettanbergh.blogg.se

Så blev man så där mätt igen

Kategori: Min vardag 2019

På em idag kände jag mig bättre till mods. 
Efter samtal med chefen och fått prata av mig så lättade en hel del. Det är ju lite annorlunda så min chef sitter i Malmö så jag kan ju inte bara knata in på hans rum. Ha ha !

På hemvägen blev det ett stopp i åkermyntan.  Maten till ikväll var ju redan klar men då jag ska jobba hemifrån imorgon så vill jag att det finns mjölk till kaffet hemma och jag glömde kolla imorse hur mycket som fanns kvar. Lite annat hamnade k påsen också. 

Tog hand om allt jag hämtat från posten häromdagen, plockade undan lite i förrådet under trappen för att få in allt innan jag gjorde iordning middagen som idag blev rester - fläskytterfilé i sås med potatis. Inte för att jag åt upp allt som låg på tallriken ....
(null)

Nu har jag lagt mig ner och ska kolla på farmen och sen Masterchef Australien !
Magen jobbar för fullt för att ta hand om maten. Ha ha !

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: