nettanbergh.blogg.se

Lördag

Kategori: Min vardag 2019

Imorse vaknade både Christer och jag vid halv 7 och kunde inte somna om.
Hundarna sov fortfarande och Lillan hade inte heller bråttom upp.
 
 
Vi satte på tv'n och låg och småglodde en stund innan vi gick upp och käkade frukost.
 
Vi har varit iväg i lite olika butiker och tittat på tapeter till hallen.
Vi hittade inte det vi ville ha och åtkte hem igen och satte oss och kollade lite på nätet och hittade några på Hornbach som var intressanta. Får se om det blir en tur dit imorgon.
 
I torsdags var jag och fixade mina naglar, och tjejen som gör dom brukar få fri hand och tog en färg som hade kommit in.
 
 
På kvällen gjorde jag raggmunk för första gången. Efter några omgångar blev dom riktigt bra.
 
 
Hundarna tyckte dom var smaskens då det var ju nästan som pannkakor. Ha ha !
 
Igår var det sista arbetsdagen för veckan och när jag stängde av telefonen kl 15 fixade jag lite här hemma som vanligt och tog hand om blommor, golv, tände ljus överallt och bara mös på kvällen.
 
 
Jag ska skjutsa mamma till Solna där hon ska på middag kl 17 och ikväll ska jag göra plankstek och titta på 2:a chansen på Melodifestivalen.
 
Ute skiner solen, men det är lite kallt. Jag ville ju rensa i rabatterna då jag sett att krokusen kommit upp ur jorden, men efter att ha sett vädret imorse och dom sagt att det blir snö imorgon blir det till att vänta lite till så löven har fått åka över krokusen igen så dom inte fryser om huvudet.
 
Ska sätta lite fler frön också. Har lite tomater, äppelgurka, chili som kommit upp som jag planterat ner i godisburkar. Dom ska också få sig en liten ompyssling.
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Jane säger:
    2019-03-02 | 13:56:02
    Bloggadress: http://nouw.com/jjaneberglund

    vad härliga naglar du gjort! ha en fortsatt bra dag, kram

    Svar: Tack, och tack detsamma !
    Nettan

  • Therese säger:
    2019-03-02 | 13:56:26
    Bloggadress: http://www.nouw.se/2barnsmammaochfru

    Härliga bilder =) ja stackars krokusen dom lär ju frysa om det ska snöa =)

  • Emma säger:
    2019-03-02 | 15:31:57

    Låter som en mysig morgon. Och superfina naglar

  • Emma säger:
    2019-03-02 | 15:31:58

    Låter som en mysig morgon. Och superfina naglar

  • Emma säger:
    2019-03-02 | 15:32:00

    Låter som en mysig morgon. Och superfina naglar

  • amanda säger:
    2019-03-02 | 15:32:28

    Vilka fina bilder och dina naglar är verkligen jätte fina :)

  • Bella säger:
    2019-03-02 | 16:23:21
    Bloggadress: http://www.Belliz.se

    Härliga bilder och fina naglar. Låret som en bra dag

  • Emmelie säger:
    2019-03-02 | 17:22:19

    Så mysigt! Och vad kul med plantering! Själv har jag en avokadoplanta och några tomatplantor :)

  • Angelica säger:
    2019-03-02 | 18:05:50

    Så snygga naglar!!

  • Angelica säger:
    2019-03-02 | 18:06:42

    Färgen var ju bara hur läcker som helst

  • Angelica säger:
    2019-03-02 | 18:06:43

    Färgen var ju bara hur läcker som helst

  • Lillan säger:
    2019-03-02 | 19:39:58
    Bloggadress: http://queenlillan.se/wordpress

    Låter som en toppen morgon ju 🌸

  • Emma säger:
    2019-03-02 | 20:26:33
    Bloggadress: http://nouw.com/jagochminahj%C3%A4rtan

    Snygga naglar. Tråkigt att vår känslan försvinner

Kommentera inlägget här: