nettanbergh.blogg.se

Kväller

Kategori: Min vardag 2019

Eftersom dagen har varit som den varit så blev ju självklart inte kvällen bättre. 
Varken Christer eller jag hade lust att ställa oss i köket så det blev en macka. 

Sen blev det en semla på det. Haha !
Var ju tvungen att ta kort på den innan jag satte skeden i den för jag är inget fan av mandelmassa så grädden åkte av och det mesta av mandelmassan skrapades bort. Ha ha ! Vad är det för mening då att äta en semla? Ha ha 
(null)

Jag vet ju en del som läser min blogg och ibland när man ställer en fråga eller frågar efter råd så är det ingen som svarar. 
Det är lite tråkigt ! 
Men det som är ännu tråkigare är att man skriver en kommentar som inte alla stämmer in på det jag skrivit om. Varför då kommentera alls ? 


Kommentera inlägget här: