nettanbergh.blogg.se

GRRRRR

Kategori: Min vardag 2019

Jag satt precis och skrev ett långt inlägg om dom senaste dagarna och varför jag inte har varit inne och uppdaterat på några dagar. Tryckte på publicera och hela inlägget försvann. Grrrr !
 
Kan inte återskapa på samma sätt så det får bli bilder och en kort beskrivning vad det är för nu blev jag arg. haha
 
 
Gustav hade köpt semlor till oss "tjejer" som han sitter med och vi tog oss en förtjänt fika på em.
 
Hämtade ut paket i helgen på det jag beställt på home-partyt jag var på för ett tag sedan :
 
 
 
Elgiganten hade kampanj på kaffemaskiner bla i helgen och vi var snabba och köpe en ny då det äntligen skedde
 
 
I lördags gjorde vi planka som man inte äter så ofta som vi käkade samtidigt som vi tittade på mello
Jag spritsade inte lika mycket potatismos på min eftersom jag inte kan äta så mycket, och gott blev det.
 
Äppelpaj bakad i söndags
 
 
 
Usch, blev ett supertråkigt inlägg nu bara för det och kommer inte detta in så väntar jag till imorgon och kanske skriver lite mer om mina dagar :)
 
 
Kommentera inlägget här: