nettanbergh.blogg.se

Fredag

Kategori: Min vardag 2019

Godmorgon.
Plusgrader ute och nu håller jag verkligen tummarna att snön smälter ordentligt.
Skulle dock bli kallare i helgen, men hinner nog smälta undan en hel del idag hoppas jag.
 
Har intagit en caffe macchiato idag på morgonen för första gången.
Den kommer jag fortsätta med då caffe latten var mycket mjölk och inget skum.
Det kommer nog bli fler koppar av det idag 🙂
 
Igår fick jag ett paket i min brevlåda.
Jag hade köpt ett par byxor från instasidan starfashionpoint och är mycket nöjd.
 
 
Fick be Christer ta en snabb bild då jag inte fick till det själv. Ha ha !
Har hittat en klänning där också som jag är sugen på att köpa ! Ha ha !
 
Idag är det fredag och arbetsdagen slutar kl 15.
Sen har jag väl inget bestämt för kväll eller helg utan kommer ta det som det kommer.
En liten tur med mamma kanske det blir, till Hornbash och kolla på tapeterna vi hittat på nätet och Christer kanske åker till Västerås på söndag. Ja, det blev lite saker i alla fall.
 
Nu ska jag sätta igång och fortsätta jobba lite ! 
Ha en bäst fredag !
 
Kommentera inlägget här: