nettanbergh.blogg.se

Brrr !

Kategori: Min vardag 2019

Efter en natt med lite sömn och en kall morgon : -12 grader så bestämde jag mig för att stanna hemma och jobba idag. Gick in på toaletten, drog fingrarna genom håret och skulle borsta tänderna = nä, fram med en ny tandkräm för min del. Jag har fått hem tandkräm i Testagram-box och självklart måste man testa, men den här var inget för mig :
 
 
Jag är inget fan av kokos så det blev lite för mycket att borsta tänderna i.
Att ha kokos ovanpå kärleksmums är inga problem, men att borsta tänderna i det : Nä !
Christer garvade när han kom ner och sa att han såg att jag tagit fram en till tandkräm. Ha ha !
 
Efter jobbet idag ska mamma och jag åka och handla lite mat.
Christer och jag tittade vad som fanns i frysen och har planerat maten för onsdag tom lördag så det är inte så mycket som ska handlas.
 
Som vanligt skulle jag göra iordning min kaffe på morgonen och imorse satte jag dit mjökbehållaren till kaffemaskinen och tryckte på kaffe latte knappen. Mjölken började rinna ner i glaset och jag insåg att jag inte hade ändrat på hur mycket det skulle komma och var tvungen att ta ett glas och låta kaffet rinna ner i det istället. Ha ha ! Det blev alldeles för mycket skum. Men jag tog bort lite skum och hällde i kaffet. Så nästa gång jag gör cafe latte ska jag sätta på mellan läget för att se om det funkar. Man måste ju testa sig fram till min smak.
 
Klockan är kvart över 6 och jag ska starta upp resten på datorn innan jag sätter igång och jobbar.
 
Ha en bra dag !
 
Kommentera inlägget här: