nettanbergh.blogg.se

Än är inte dagen slut

Kategori: Min vardag 2019

Dagen fortsatte som den började, men jag tror jag var mer mottaglig att allt var negativt när dagen började som den gjorde. Men den fortsatte med en massa annan information som jag inte riktigt förstod, eller hur det ska gå till i fortsättningen. En massa nytt på jobbet som innebär mindre jobb för oss på avdelningen och jag vet inte riktigt hur planen ser ut. Men det återstår väl att se.
 
Dom har säkert en plan, men när man inte har sett den blir man lite undrande.
Första tanken blev faktiskt - ska dom dra ner på ännu mera folk ?! För det är en del arbetsuppgifter som kommer att försvinna från vår avdelning. Ja, vi får väl se.
 
På em hae mitt dokument fortfarande inte återuppstått och det var borta så ringer någon och säger att det pratade vi om i torsdags / fredags och jag inte kan ta fram exakt vad som bestämdes så kan jag inte heller göra det.
 
Jag har en speciell jordnötssmör som jag tycker om. Och hur många sorter jag än provar så tycker jag inte att dom är goda. Och jordnötssmör är någonting som jag alltid har hemma ifall jag blir bara sugen på någonting eller bara behöver lite mer fett i mig då ibland får jag i mig för lite.
 
Detta jordnötssmör har jag sökt efter i alla butiker runt omkring mig och nu är det bara en butik som har haft denna sort - maxi i barkarby. Men nu har dom också slutat med den ! Grrr !
 
Men envis som jag är så har jag googlat och hittat en sida som har den i sin nätbutik : Delitea !!!
Och när jag ändå beställde jordnötssmöret provade vi att beställa lite mer saker för att jämföra med i butikerna.Det handlar om några kronor + och några minus. Christer har dessutom letat efter knorrs fruktsoppa och den hade dom på Delitea också.
 
Ska gå igenom deras sida ordentligt till nästa gång då det finns massor.
 
 

KOMMENTARER:

  • maria säger:
    2019-03-11 | 17:43:31
    Bloggadress: http://https://nouw.com/mijaa

    hoppas du får en fin vecka :)

  • Amanda säger:
    2019-03-11 | 17:48:32

    Hoppas du får en bra vaka ☺️

  • Amanda säger:
    2019-03-11 | 17:48:33

    Hoppas du får en bra vaka ☺️

  • yasmine mamma till dennis och angelina säger:
    2019-03-11 | 17:55:14
    Bloggadress: http://www.nouw.com/yasminegill

    vilket tur att du hittade lite godsaker i nätbutiken- jordnötssmör är ju jätte gott kunde käka det som godis när jag var liten.
    Hoppas du får en fin kväll

  • Emma säger:
    2019-03-11 | 20:36:59
    Bloggadress: http://nouw.com/jagochminahj%C3%A4rtan

    Låter son en amazing dag. Nätbutik är Ju de bästa enligt mig .

Kommentera inlägget här: