nettanbergh.blogg.se

Sportlov i Stockholm

Kategori: Min vardag 2019

Måndag och ny vecka och dessutom sportlov här i Stockholm.
Inte för att jag kan utnyttja det, men det märktes tydligen på trafiken sa Christer när jag pratade med honom på dan.
 
Jag jobbade hemma idag, men var tvungen vid halv 10 att åka fram och tillbaka för att fixa en sak och där märktes det att det var sportlov också om inte alla var på möte. Ha ha !
 
Solen kom fram och mitt på dan blev det riktigt fint väder och jag tog mig en kaffe i solen med lurarna i öronen så att jag inte skulle missa nått samtal. Jag tog ju ingen lunch så tyckte att 15 minuter kunde jag väl få avvara lite.
 
Häromdagen vart jag så sugen på kladdkaka och hallon så igår kväll när kakan var kall så snaskade vi lite här hemma.
 
 
Medans jag jobbade undan hela dan låg hundarna och mös tillsamans i soffan alla tre
 
 
Efter att ha varit en sväng hos mamma, i affären och plockat undan lite så satte jag igång med maten. Nu har jag gjort tre rätter som jag verkligen måste sätta in receptet på och ikväll vart den en riktigt god indisk kycklinggryta.
 
 
 
På tv är det just nu Masterchef Australien som vi har tittat på varje år nu sen det startade.
 
Kommentera inlägget här: