nettanbergh.blogg.se

Godmorgon

Kategori: Min vardag 2019

Onsdag morgon !
Jag sitter på altan och tar en cigg och ska snart gå upp och klä på mig och göra resten av morgonsysslorna. 

Igår satt jag hemma på em och jobbade och fick undan en massa grejer. 

Hade planerat att göra lite annat efter jobbet men efter att ha gjort mat hamnade jag i soffan framför tv’n och det var ganska skönt. 😀

Middagen igår blev riktigt god och receptet på dom italienska köttbullarna ska sparas och göras om. 
(null)

I em ska jag hämta Leon som sovit hemma hos mamma i 2 nätter. Han har sportlov och vi lånar honom denna vecka. 😀 nu ska han få sova hos oss i 2 nätter innan han åker till sin pappa på fredag. 

Och ikväll ska jag hem till cicci på home party. 

Nä, upp och fixa det sista innan det är dax att bege sig till kontoret. 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: