nettanbergh.blogg.se

Från lugnt till hektiskt

Kategori: Min vardag 2019

Tisdag och jobbar hemma !
Hade planerat min dag som vanligt, men det blev inte en sådan dag !
Telefonen har ringt, mailen har bara rasat in, har fått göra om och göra rätt .....
Men det är det som är kul med det här jobbet - man vet inte från dag till dag hur den ska se ut.
 
Och att telefonen har ringt idag är inget negativt - förra veckan var den väldigt tyst och man började undra om det var fel på den. Och jag tycker ju om att ha många bollar i luften. Men inte många bollar som inte funkar. Ha ha ! Men jag är ju som jag är - mailar och frågar och försöker se till att saker och ting besvaras och fixas.Ha ha !
 
Vädret har varit underbart hela dan även om jag inte har hunnit att njuta av det.
Jag tog mig en liten paus innan kl 13 och satte mig i solen i 15 minuter med en kaffe innan mina kollegor gick på lunch och sen på möte
 
 
När jag stängde av luren så gick jag ut med hundarna och kopplade av en stund.
Sen var jsg bara tvungen att sätta mig ner och bara rensa i mailen då det har varit turbulent idag.
 
Lite avkoppling blir det nog också !
 
Kommentera inlägget här: