nettanbergh.blogg.se

Lite ilska hjälper

Kategori: Min vardag 2018

Idag har det varit en sån där dag med många bollar i luften samtidigt. Det är tur att Man skriver upp allt som ska göras och vad som är gjort. 😁

Efter att inte ha fått nån respons lackade jag till slut till och ringde en högre chef och då hände det saker. 👍

Har varit och handlat mat till helgens resa till Åland - 2x frukost, 2x middag, lunch och snacks. Och imorgon blir det bak x2 så vi har nått att ha till fikat. Hoppas att det räcker till alla 😁. 

Har suttit ikväll och jobbat undan lite också så man har lite mer koll. Är ju dessutom ledig på fredag.

Christer satte ihop en utav sängborden som jag nyss bar upp på övervåningen då jag var nyfiken på hur det såg ut.

Nu är det bara 2 smålampor och nått snyggt överkast som saknas. Sen ska sovrummet vara fixat tror jag.

Imorgon blir det tidigt till jobbet då jag måste skriva ut en massa saker som ska budas upp till Arvidsjaur. 

På kvällen ska jag skjutsa Christer till t-banan då han ska åka taco-båt med sitt jobb. Passar ganska bra då jag ändå ska stå och baka och packa inför fredagen.

Kommentera inlägget här: