nettanbergh.blogg.se

Torsdag och frost

Kategori: Min vardag 2018

Vaknade till en kall morgon. Måste ha varit minusgrader eller nära inpå i alla fall då det både var is på rutorna och frost i gräset.
 
 
Jag backade ut bilen från vår parkeringsplats som vanligt så Christer kunde köra ut med sin då jag sitter hemma och jobbar idag. Och även fast Christer varit ute och skrapat rutorna såg jag varken ut genom framrutan eller bakrutan. Tur att man har back-kamera. Ha ha ! Fick förlita mig på den och sticka ut huvudet genom rutan när jag skulle köra in på parkeringen igen.
 
Sen var det bara att gå in och jobba och det har jag gjort. Det har pinglat i luren hela tiden och mailen rasar in och det är bara att ta tag i en sak i taget även om man gör 5 saker samtidigt.
 
Just nu har jag lunch, och även det har varit svårt då jag gått in och svarat på mail ändå. Knäpp man är. Men jag får ta igen det sen.
 
På morgonen när hundarna har fått mat och varit ute brukar dom gå och ta sig en morgonnap och imorse var jag bara tvungen att ta ett kort då Robbi hade lagt sig i sängen så gulligt - med kroppen under täcket och huvudet på kanten av sängen. Ha ha !
 
 
 
Nä, en kopp kaffe och sen är det dax att sätta fart igen på tangenterna även om jag just nu sitter och knappar för fullt 
Kommentera inlägget här: