nettanbergh.blogg.se

Vår vanliga lördagstripp

Kategori: Min vardag 2018

Lördag och lite sovmorgon. Härligt !
Tog det lite lugnt med en kaffe innan det blev en lätt frukost som idag blev en skål med kräm och mjölk och ett kokt ägg. 
Sen blev det en dusch innan jag åkte iväg och hämtade mamma inför vår vanliga lördagstripp. 😃 
Idag åkte vi först till skokanonen för att se om vi hittade några enkla skor att stoppa fötterna i, men det var mest kängor av alla de slag. 

Vi gick in på Rusta där mamma skulle köpa två större plastbunkar att lägga alla sina dalialökar i bland torv. Och det hittade vi ! Jag köpte en vagn som jag fixade ihop när jag kom hem och ställde i badrummet. 
(null)

Hittade också amaryllisar i plast som jag ska sätta i en vas på lilla toaletten där man inte kan ha några blommor då det inte finns nått fönster. Hittade också en bricka med glas. Kanske blir nån juldekoration i den 😃
(null)
Maki fick också ett besök där vi handlade ett gäng med mossa. 

Kommentera inlägget här: