nettanbergh.blogg.se

Huvudet inte riktigt klart

Kategori: Min vardag 2018

Huvudet har inte riktigt varit med idag så jag har jobbat hemma.
Knaprat tabletter för att få bort värken och dom blixtrar som kom på vänster sida.

Lite kaos på jobbet och jag har mest hållt på med fotofronter hela dan för att få till allt.

På em började jag piggna till och fick in en högre växel än 1:an och fick lite mera gjort.

Åkte till Vällingby vid halv 6 och handlade kaffe och mjölk, fick en tid hos optikern imorgon efter jobbet innan jag gick in på salong shades och fixade mina naglar.

Tjejen som gör mina naglar brukar få fria händer sån jag inte bara vill ha "vanlig" färg på dom och idag fick jag gröna naglar. Jag ? Ja, nån gång måste vara den första. Ha ha 

När jag kom hem så fixade jag till en snabb pastasås av rostas'en som var kvar sen i helgen. 

Nu är det soffan som gäller resten av kvällen.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: