nettanbergh.blogg.se

Sol och kallt

Kategori: Min vardag 2018

Torsdagsmorgon och solen lyser för fullt ! Härligt !
Om det ändå kunde bli lite vår också, men idag var det -10 grader när jag gick upp. Burr !
 
Idag sitter jag och min arbetskollega hemma och jobbar.
Då får man undan en massa mail och annat.
 
 
Det har inte varit så många uppdateringar här på bloggen på några dagar, och när jag har uppdaterat så har det inte varit så roliga heller, men det är så mycket som händer runt omkring mig just nu så måste få tillbaka min inspiration igen. Men den kommer var så säker !
 
Igår hade jag idétorka när det gäller middagsmat, men det slutade med att jag gjorde en pastagratäng med pastaskruvar, broccoli, bacon och en krämig sås.
 
 
Nä, dricka upp kaffet och fortsätta jobba blir det  nu - har skrivit en mening mellan telefonsamtal och mail så det här lilla inlägget tog 1,5 timme att skriva. Ha ha !
 
 
 
Kommentera inlägget här: