nettanbergh.blogg.se

Ny vecka

Kategori: Min vardag 2018

Ny vecka och måndag.
Har inte hänt nått speciellt idag som det brukar vara på måndagar då det alltid är en del att göra på jobbet.

På lunchen åkte jag hem och släppte ut hundarna. Lyckades åka fram och tillbaka, släppa ut hundarna i trädgården och ta en latte på en timme 😁
Nathis låg nämligen och sov då hon jobbat natt och skulle jobba natt igen och behövde sova.

När jag kom hem från jobbet såg jag att jag hade fått en avi och hämta ett paket på posten. Så jag satte mig i bilen och åkte till åkermyntan.

Middagen är precis uppäten som idag bestod av rester från igår - stek, sås och potatis. Vi hade bestämt vad vi skulle äta idag egentligen då vi var och handlade igår, men då nathis redan åkt iväg och inte skulle äta hemma så tog vi rester idag istället.
Kommentera inlägget här: