nettanbergh.blogg.se

En liten em tur

Kategori: Min vardag 2018

Klockan 4 stängde jag av min arbets lur. Eller rättare sagt den blir automatiskt bortkopplad till imorgon kl 7 😊

Satte mig i bilen och åkte och hämtade mamma då hon hade några ärenden. Inte jag men jag kom ändå hem med några saker. Haha

Vi började med att gå in på specsavers och lagade Enars glasögon som fått sig en smäll och drog till skruvarna.

Sen blev det Åhléns, Twilfit, Cubus och "syster" och nedan kom jag hem med 

Det mousserande rosevinet ska du testa Ann ! 
Vi drack det i lördags och det var jättegott 🥂
Hoppas det är lika gott hemma som borta. Haha

Har nu lämnat mamma hemma och tagit kallt att dricka och satt flaskorna i kylen. 

Lite avkoppling, middag - köttfärssås och spagetti - och sen ska jag knappa några ordrar som jag inte hann idag så jag slipper imorgon.

För grilla kan man ju strunta i nu ett tag 


Kommentera inlägget här: