nettanbergh.blogg.se

Godis och pizza

Kategori: Min vardag 2018

Var tog alla dom här bilderna vägen jag tänkt ta idag ? 🤣
Men det hände ju inget speciellt idag så det blev inga. 

Fick ett mail imorse om att det var sjukdomar på Stockholms team. Så efter en kaffe satte jag mig i bilen och åkte till Täby och Gribbylund och plockade upp godis innan jag åkte vidare till Rösjöhallen. 

Åkte hem och tog en kaffe och en macka och jobbade undan lite på datorn.

Lillan fick följa med Nathis till Vällingby en sväng i hennes väska så hon höll sig varm.


Middagen idag bestod av hemmagjord pizza och min del innehöll oxfilé, banan, tomat, rödlök, curry och ost. Har sett till att det blir en bit över så jag kan ta med till lunch imorgon då jag ska till kontoret.

Om 10 minuter börjar en film som Christer är nyfiken på på cmore first.
Vi får väl se om det är något att se.


Kommentera inlägget här: