nettanbergh.blogg.se

Fredag

Kategori: Min vardag 2018

Förmiddagen har varit lugn på både mail och telefon. Åkte och handlade och självklart började telefonen att ringa, men jag löste allt ändå.

Så härligt att få höra från vissa samtal att dom tycker att det är kul / skönt att jag är tillbaka på min "gamla" tjänst. Det säger jag inte för att skryta utan för att vissa vet att jag verkligen tar tag i saker 😁. Kul är det i alla fall att få känna att man är uppskattad.

Eftersom jag fick ett städryck igår em / kväll så var det inte så mycket att göra idag på undervåningen  förutom att ta hand om golv och torka av och vattna blommorna och nu är det gjort också.

Ska snart gå in och förbereda middagen som ikväll kommer att bestå av kyckling, pasta, broccoli, Creme fraiche sås med citron. Ja, jag fixat ihop nått gott - hoppas jag 😊

Kommentera inlägget här: