nettanbergh.blogg.se

jobbdag 2

Kategori: Min vardag 2018

Frukostbuffé och en promenad till kontoret imorse 




En lite mulen morgon i jämfört med nu när det är strålande sol kl 17 och +13 grader. Det har säkert varit varmare på Dan men då satt vi ju inomhus.

Huvudet är fullt just nu känns det som men vi har mycket mer att ta in / lära oss.
En dag till imorgon och på torsdag ska Sandra och jag sitta tillsammans med våra respektive här i Malmö. 
Dom här första dagarna har vi haft 2 st från candyking Danmark med oss och då blir det lite annorlunda.

Just nu är vi på hotellet och om 40 minuter ska vi bege oss till en restaurang och äta en gemensam middag.
Men den återkommer jag med.

KOMMENTARER:

  • Fröken Rödlök säger:
    2018-04-17 | 17:47:10
    Bloggadress: http://www.frokenrodlok.se

    Vilken underbar buffe! Nu längtar jag till jag skall bo på hotell =)

Kommentera inlägget här: