nettanbergh.blogg.se

Fullt upp !

Kategori: Min vardag 2017

Här har det varit fullt upp dom senaste dagarna, eller veckan kanske jag ska säga.


Förra veckan var det konferens tisdag - torsdag, möten och plock i butik.

Försökte samla ihop mig i helgen med familjen. 💖 

Igår söndag var Christer i Västerås hos sina föräldrar och jag försökte göra lite nytta hemma.

På kvällen blev nathis så dålig i halsen och vi försökte få tag i en jourtid i närheten. Till slut fick vi en tid i Rinkeby kl 20. Läkaren tog halsprov och så att det inte gav utslag på halsfluss men skrev ut penicillin i alla fall som vi åkte till Bromma och hämtade.

I morse ville jag inte gå upp utan stängde av larmet och somnade om. Både Christer och jag vaknade 6.18. 🤣 

Iväg till jobbet och jobbade på.

Vid 10.30 - 11 ringde nathis från en ambulans. Hon hade pratat med upplysningen som skickat en ambulans då det fullkomligt rann om henne och hon inte kunde andas. Längst bak på tungan hade svullnat upp och hennes mandlar var så svullna att dom gick ihop - inte mycket luft där inte.

Jag släppte allt och åkte iväg till ks.
Där satt vi till 15. Nathis med dropp och medicin så hon skulle må bättre och piggna på sig. Sen en ny tur till apoteket och mer medicin.

Puh ! 😩

Nathis är piggare då hon nu fått i sig 1 liter dropp och lite soppa hemma.

Blir väldigt enkel middag här hemma ikväll då jag inte hade lust att gå in och handla också- pyttipanna med tillbehör.

Här ingen bild på dagen så jag bjuder på ett rabarberblad jag tog kort på igår då jag tyckte det var lite fint.


Ha en bra kväll !😊

Kommentera inlägget här: