nettanbergh.blogg.se

Förberett middagen

Kategori: Min vardag 2017

Efter en kaffe på altan åkte jag iväg till hässelby gård och gick in på Ica för att köpa entrecote. Dom hade ingen i åkermyntan igår så då fick det bli en annan affär. Och i hässelby gård hade dom extrapris dessutom 129,- / kg.


Åkte förbi mamma och Enar och lämnade millennium bok nr 5 till enar så han kunde läsa före mig då jag läser en annan bok nu och vill ju läsa nr 4 först. Enar så samma sak till mig som jag fick kommentar på igår : ingen höjdare till författare, men jag får väl ge honom en chans i alla fall. 😊

Köttet åkte in i frysen en stund så det är lättare att skära fina tunna skivor. Och nu ligger köttet i marinad i kylen.

Har en gäng saker som jag vill göra men Vet inte vad jag ska börja med. Ja, det återstår att se vad dagen erbjuder !


Ha en bra lördag! 💖

Kommentera inlägget här: