nettanbergh.blogg.se

Här har man inte tråkigt

Kategori: Min vardag 2017

Halloween är över! Jippi! 

Nu ska man bara komma på banan efter det också.

Igår lördag och jag åkte iväg och plockade en butik. Kom hem och tog en dusch och tänkte sätta fart så Christer säger: vi måste in till akuten med nathis.?????

Hon har haft ont i axeln i 3 dar men vi har inte kollat den. Och hög smärttröskel har vi i vår familj. Men då Christer själv har haft axeln ur led själv så kände han igen det.

Det började med att jag betalade parkeringen och vi gick in på akuten. Där upptäckte jag att mitt kort var borta - jag hade glömt det i automaten. Nathis blev omhändertagen på en gång och jag sprang tillbaka till automaten = inget kort. Gick in till informationen där någon snäll person lämnat in kortet. Puh.

Sen blev det många timmar på sjukhuset ; röntgen, få ett rum, vänta på läkare för att få morfin, dra axeln på plats, Röntgen, observation och sen hem.

Nathis skulle på halloween fest med kompisar i alla fall och jag skjutsade henne till hennes kompis.

Jag åkte hem och gjorde middag : oxfilé med potatis varvad med brieost, champinjoner med bacon.

Vi öppnade också den sista flaskan med rödvin jag köpte på Cypern. Ska banne mig fråga på systemet om det går att beställa till Sverige!

Kommentera inlägget här: