nettanbergh.blogg.se

Ingen soldag = städdag

Kategori: Min vardag 2017

Vaknade runt 6 tiden i morse och hörde regnet smattra på fömsterbläcket- varför inte det är ju lördag ! 


När vi sen fick upp så hade det slutat regna och solen tittade fram och jag gick ut och torkade av stolarna och satte mig i solen och tog en kopp kaffe. Men det varade inte så länge och molnen kom.

Sen har det varit molnigt / disigt hela Dan men varmt. Men nått sola var det inte tal om så jag satte igång tvättmaskinen och satte igång och städade istället.

Nu är hela undervåningen städad från allt som inte ska finnas framme och golven är avtorkade. Så skönt.


Christer har varit och köpt en ny blandare till duschen och lite andra ärenden och nyss åkte han till affären för att handla lite gott till middagen och lite annat då jag blev baksugen och hittat ett smarrigt recept på en blogg.

Ska fylla tvättmaskinen lite till och börja pyssla lite på övervåningen också innan jag tar kväller.

Kommentera inlägget här: