nettanbergh.blogg.se

Lördag

Kategori: Min vardag 2017

I morse tog vi sovmorgon! 

Vaknade tidigt men la mig tillrätta igen och hick inte upp förrän strax före 9. Såååå skönt ! 

Tog en kaffe och gjorde iordning mig lite snabbt innan jag hämtade mamma. Vår Ica firade 5 år som kvantum så vi åkte dit och kollade om dom hade några roliga erbjudanden. Men vi hittade inga tyvärr.

Christer åkte iväg en stund efter att jag kom hem till Västerås till sina föräldrar.

Jag lagade en nagel som gått sönder, tog hand om golven och plockade undan lite innan jag satte igång och bakade.

Mellan degarna gick jag ut i förrådet och tog fram stakar och stjärna. Lite förberedelse innan första advent imorgon.

Saffransflätor! 1 ska med till jobbet på måndag så Ann kan smaska lite.

Passade på att göra lite frukostbröd också

Första bak av fler av lussekatter 

Kommentera inlägget här: