nettanbergh.blogg.se

Fullspäckad helg

Kategori: Min vardag 2017

Helgen har inneburit en hel del.
Men skojigt har det varit ! 

Fredagsem började med träff på Hilton hotell i slussen där Christers jobb bjudit in anställda med respektive på julmiddag.

Vi började med glöggmingel innan maten
 Sen fanns det Hur mycket mat som helst.
Jag gick inte till alla bord där det fanns mat och det var också svårt att ta kort på allt också då det var en hel del folk.




Sen blev det mycket skratt då Raw uppträdde.

Innan vi åkte hem satte vi oss och tog några drinkar. 

Halv 3 var vi hemma och då var det bara att hoppa i sängen.

Halv 6 ringde min mobil och jag skulle upp, men det ville inte min kropp och jag somnade om. Av nån anledning Vaknade jag till 6.45 och fick panik. Jag hatar att stressa !!!!! 😈

Men jag fixade det och klockan 7.15 stod jag vid busshållplatsen på blomsterkungsvägen med en dubbel latte i handen och väntade på bussen. Tror inte att jag var helt nykter så det var nog därför jag hann 🤣🤣🤣

Carina plockade upp mig i barkarby och sen åkte vi mot Älvsjö och stockholmsmässan!  Där mötte vi upp Maria och Jessica.

Jag hjälpte Maria och ställde Dallas och sen Annikas tik innan vi gick in och blev bästa uppfödargrupp.


Christer kom till mässan och hämtade upp mig då jag hade lite att göra inför morgondagen och tjejerna var tvungna att ragga en till handler till finalen.
Jag slängde av mig min kjol vid ringen innan jag gick så alla kunde ha likadana kläder 🤣🤣

Söndag och vi vaknade tidigt men låg kvar i sängen ett tag och drog oss innan jag gjorde det sista inför firandet av kjell - enars bror - som fyller 70.

Christer körde mig och mamma till bengt klockan 11 så vi kunde förbereda lite innan dom andra kom.


Klockan två kom övriga gäster och det serverades champagne som kjell hade med sig och vi ställde fram tilltugg .



Bengt, Stefan och Maria
Kjell och mamma
Christer och Enar 

F
Förrätten bestod av löjrom med tillbehör och räkor med thai-dip 
Jag glömde ta kort på varmrätten som bestod av oxfilé, anka, skivad potatis och tillbehör.
Efterrätten bestod av mandarinpannacota med solrosknäck, mandarin och mynta.

Hemma och belåtna är vi nu och jag tror dom övriga är likaså.
Kommentera inlägget här: