nettanbergh.blogg.se

Man ska inte planera för mycket

Kategori: Min vardag 2017

Att planera sin dag funkar inte riktigt på jobbet 🤣


Idag hade jag planerat nästan hela min dag men dom planerna gick i stöpet så fort jag gick upp 🤣

Telefonsamtal, mail och omplanering blev det.

Har varit och satt upp en pall i en butik och varit och plockat en också. Och när jag kom ut från butiken var jag dötörstig och hade ingen lust att gå in igen.

Mc Donalds precis bredvid- jag kan lika gärna gå in och köpa lunch. Och det märks att man inte varit där på länge 😊 vadå gå fram till kassan och beställa ? Nej, det gör man själv på en stor display och sen får man vänta på sitt nummer man får på kvittot. 🤣

Satte mig i bilen med min lilla låda - man kan ju inte äta dom där stora hamburgarna längre - och då hade jag glömt ta sugrör. Borde dom inte lägga det i påsen när man beställer och ska ta med ?! Tycker ju jag men det är min åsikt.

Kom hem med nästan halva påsen kvar och skulle kasta och kom på att man får ju en leksak med. Undrar vad ?! Fråga mig inte vad man ska ha den till men hundarna är glada.

Har haft en liten kaffepaus och ska nu in och fortsätta jobba framför datorn.

Kommentera inlägget här: