nettanbergh.blogg.se

Lätt middag och avkoppling

Kategori: Min vardag 2017

Eftersom vi käkade hamburgare hos michis idag så var vi inte sugna på att ställa oss och göra middag så det fick bli lite blandat. Christer käkade en köttbit som fanns kvar och jag tog och värmde en brödbit i ugnen och kokade ett ägg när jag ändå kokade ett till frukosten imorgon.


Sen att jag inte åt upp allt på tallriken var väl inget ovanligt 🤣

Helt plötsligt kom det såna där regnskurar igen. Det bara vräkte ner och slutade.

Vår blomma som klänger uppför vårt staket har snart inga blommor kvar då dessa skurar har regnat sönder blomman. Och så kommer jag inte ihåg vad den heter nu heller. Ha ha 

Christer vill se en film som börjar kl 21 - child 44. Får se om det är något annars kan jag ju lägga mig i soffan och läsa lite och koppla av dom sista timmarna innan det är sängdax.


Imorgon är det måndag och dax att börja jobba efter 3veckors semester.

Kommentera inlägget här: