nettanbergh.blogg.se

Gott och blandat

Kategori: Min vardag 2017

Ja det blev som sagt en dag med mycket blandat.


Åkte till kontoret, jobbade undan och hade ett möte på fm med en utav våra säljare, gjorde lite ordrar och åkte sen och plockade upp 500 kg godis i åkermyntan.

Hem och tog en kaffe med Christer på em innan jag skjutsade honom till t-banan då han skulle ut med jobbet och fira av en kille som slutar.

Jag handlade lite i affären som behövdes hemma till frukosten och lite till mamma som hon glömt att handla.

En tur till mamma innan jag åkte hem.

Tagit det lugnt med ett eller kanske två glas vin på altan och har nu gått in och satte mig i soffan. Skit på tv - jag hittar inget kul i alla fall - så jag satte mig och kollade på plattan efter nån film eller serie. Hittade nån serie som jag streamat till Tv:n som jag inte har en aning om ifall den är bra. Vi får se 

Kommentera inlägget här: