nettanbergh.blogg.se

Fredag

Kategori: Min vardag 2016

Fredag och det känns jätteskönt !
Jag har varit ensam hela veckan och försökt få ihop allt på jobbet och gjort allt det viktigaste / nödvändigaste och hoppas att jag hinner med alla "surdegar" som ligger så jag komme ikapp med allt. Mailen bara ökar, men jag ska nog få ihop det till slut. Jag hade inte ens lunch igår utan gick ut 10 minuter och satte mig för att tänka på annat.
Men det blir nog bättre snart när våra inhyrda har haft sina tentor så jag får hjälp igen.
 
Idag efter att ha slutat åkte jag hem för att kolla vad som behövde handlas och åkte sen och handlade till frukost och middag imorgon. Leon kommer hem till oss på fm så då är det skönt att allt finns hemma.
 
Jag har lagt fläskfile på marinering till imorgon - marinering nr 1 då imorgon blir det marinering nr 2 innan det ska in i ugnen. Tänkte kolla lite på bakrecept också och baka nått smarrigt. Om andan faller in. Har ju massor av rabarber, men vill ju inte bara göra rabarberkaka. Ja, vi får se.
 
 
 
Mannen har fått smak för sushi så han har åkt iväg och köpt det till middag.
Jag äter väl några kuddar och sen sparar jag till imorgon. Ha ha !
 
Altanen är gul igen av allt pollen så ska försöka torka av allt igen så man slipper gul överallt.
 
Kommentera inlägget här: