nettanbergh.blogg.se

Oordning i to-do-listan !

Kategori: Min vardag 2016

Gjorde visst lite i fel ordning. 
Det jag hade tänkt göra imorgon blev visst idag istället på min to-do-list. Ha ha !
Men vad gör det ?! Jag har ju annat också att göra imorgon.
 
Tvätten är fixad, och efter det började jag rensa i mina klädlådor - tröjor, mjukare byxor och annat mjukt som ligger där och fick då en början på en hög som ska kastas.
 
Sånt som varit skönt att gå i hemma men som är för stort nu. Det är inte ens något som jag vill ge bort.
 
Sen blev det en hög som jag har sparat också som kan ges bort.
 
Middagen är avklarad - glutenfria våfflor. Ingen höjdare då våfflor inte smakar så mycket och vårt våffeljärn inte gör en sån där krispig yta som man egentligen vill ha.
 
Några saker till på to-do-listan kommer jag säkert att göra, men resten får bli imorgon istället efter att jag varit i Vällingby och gjort några ärenden.
 
 
Kommentera inlägget här: