nettanbergh.blogg.se

Middag

Kategori: Min vardag 2015

Efter en härlig söndag med solsken och familjebesök så har man nu hamnat i soffan en stund för att låta maten smälta.
 
Leon kom hit vid 13 tiden och resten av Michis och familjen kom vid 16 tiden.
Då hade jag fixat klart bordet och det var bara för alla att sätta sig ner och äta.
Det såg riktigt smarrigt ut om jag får säga det själv. :))
 
( Ursäkta dålig bildkvalite )
Chevre på ruccolabädd med rostade pinjenötter och honung
 
Ljummen potatissallad med vinägervinegrätt, rödlök och ärtskott
 
Dubbelmarinerad fläskfile
 
Chokladtårtan jag bakade igår.
Inte riktigt min smak och vääääääldigt mättande.
 
Ostsconsen jag bakade i fm fanns också med på bordet och var uppskattat.
 
 

KOMMENTARER:

  • mickis säger:
    2015-05-04 | 06:34:39
    Bloggadress: http://meramickis.blogspot.se

    Mums vad mycket godsaker :-)
    Låter som en gör mysig söndag :-)
    Kram ❤

Kommentera inlägget här: