nettanbergh.blogg.se

3 dagar kvar.....

Kategori: Min vardag 2014

...... tills det nya året !
 
Jag längtar verkligen till det då jag har många planer och nya utmaningar !
Och denna gång ska jag försöka förverkliga några utav dom.
 
Jag har haft en härlig jul tillsammans med nära och kära.
Julafton tillbringade jag, Christer, Nathis och Nassim hemma hos mamma och Enar och åt och drack gott.
Lite julklappar blev det allt även om vi vuxna inte köper något speciellt till varann.
 
På juldagen kom mamma, Enar, Michis, Jonas, Leon, Charlie och Colin. 
Och självklar var Nathis och nassim med också. Det blev fullt hus med mat, dryck och mer julklappar.
Leon och Charlie fick dom största julklapparna som vi köpt och som dom blev glada över och papprena flög hej vilt när dom skulle öppna.
 
 
 
Varsin sparkcykel med stora hjul och riktiga handbromsar
 
 
Ledig några dagar, jobbat nån dag emellan och nu är det söndag !
Inte gjort många knop idag utan låtit tvättmaskinen jobbat. Men det har varit skönt !
 
Imorgon är det måndag och nya utmaningar !
 
 
Kommentera inlägget här: