nettanbergh.blogg.se

Testpåsar

Kategori: Min vardag 2019

Dagen har gått snabbt som vanligt - så fort att jag käkade min lunch idag vid 2 😃
Men det är bra att man har att göra för att sitta och inte ha något att göra är inte kul.
 
Har fått en massa gjort och pratat mycket i telefonen.
Men det är väl inte ovanligt. Det är ju faktiskt mitt jobb - att hjälpa våra säljare, konsulenter, butiker med frågor om produkter, leveranser och annat som dom behöver hjälp med.
 
Jag pratar så pass mycket att det finns folk som stör sig på det. 
Vi sitter ju i ett kontorslandskap och dom flesta kan gå in i ett tyst rum när dom behöver prata i telefonen. Det kan inte jag för då måste jag ta med mig datorn då det är den jag behöver för att hjälpa dom som ringer.
 
Det ska flyttas runt lite folk på vårt kontor igen i nya grupper och då kommer jag att få ett eget rum. På sitt sätt är det ganska skönt för då kan jag prata fritt utan att ibland försöka prata tystare för att inte störa dom andra och alla behöver inte höra mitt prat hela tiden. Ha ha !
Jag försöker ju prata så det inte stör, men ibland är det svårt och man glömmer bort. Ha ha !
 
När jag kom hem hade jag fått ett litet kuvert. 
Jag har skickat efter några provpåsar ifrån Back to Earth !
Dom gör mineralsmink och har nog nästan allt verkar det som - concealer, foundation, blusch, bronzer, eyeshadow och eyeliner.
 
Jag har provat allt mellan himmel och jord då jag har ytliga blodkärl i ansiktet och dom är det svåra att dölja, och det här företaget har en Mineral Veil som ska dämpa just blodkärlen och rosacea.
 
Blir spännande att testa !
 
Vad vi ska äta till middag ikväll har jag inte en aning om. 
Det blir nog något ihopkok som vi har i kylskåpet.
 
Igår till middag käkade vi stekt lax med en sallad gjord på vattenmelon, fetaost, gurka, avocado och lite ris till. Det var mumsigt.
 
 
Kommentera inlägget här: