nettanbergh.blogg.se

Nu så

Kategori: Min vardag 2019

Godmorgon !
+7 grader och man måste ha värme på i huset för att inte frysa. I MAJ !!
 
Igår var en lite hysterisk dag på jobbet då vi hade många butiker som skulle få ny inredning, det var en del butiker som inte fick sina leveranser i tid..... ja, den vanliga dagen för oss att hjälpa till och se till att allt är under kontroll och lösa saker och ting.
 
Jag var och köpte nytt tyg till mina broderier och jag provade att börja lite på det och det gick med en rasande fart i jämfört med det andra tyget. Så nu ska här sättas igång och sys för fulla muggar.
 
 
Ett mopsöra är på gång
 
Frysen är full av mat, men jag kom inte på något kul så det fick bli en chili- och majpaj med köttfärs till middag med sallad till.
 
 
 
På kvällen satte jag mig framför datorn en stund och gick igenom mina mail som jag inte hunnit ta tag i på dan. Skönt att få rensa upp lite så man vet vad man har att göra idag.
 
Och idag sitter jag hemma och jobbar. 
Mitt vänstra öga är lite uppsvullet pga ögonlocken är torr av nån anledning så skönt att slippa sätta på smink där och låta ögat vila.
 
Min 9:e utmaning denna månad skrev jag om i förra inlägget som Bella gjort - Vad skulle du göra om du vann 1 miljon ! Imorgon är det en ny utmaning - Varför har du detta bloggnamn ?
 
 

KOMMENTARER:

  • Emma säger:
    2019-05-09 | 13:27:15

    Åh önskar att jag kunde sy men är så dålig på det. Maten såg verkligen sjukt gott ut!

    Svar: Men att sy korsstygn är enkelt,Bara fram och tillbaka och hålla reda på vad man gjort och ska göra :)
    Och så är det avkopplande !
    Jeanette "Nettan"

  • Therese säger:
    2019-05-09 | 13:36:28
    Bloggadress: http://www.nouw.se/2barnsmammaochfru

    Vad gott det ser ut =) vad broderar du för något ?

    Svar: Jag broderar ett mopshuvud - om du vill se bild se inlägg : nära skjuter ingen hare 5 maj :)annars kommer jag sätta ut bilder ju längre jag kommer :)
    Jeanette "Nettan"

  • Elin säger:
    2019-05-09 | 17:21:49
    Bloggadress: http://soclosedecember.nu

    Idag hade jag en stressig dag på jobbet. Saker gick sönder. Va god maten ser ut!

  • Jane säger:
    2019-05-09 | 18:45:27

    Men åh vad gott det ser ut!!😍 broderade mycket mär jag gick i skolan, minns att jag tyckte det var så kul.

Kommentera inlägget här: