nettanbergh.blogg.se

Nära skjuter ingen hare

Kategori: Min vardag 2019

Så var denna helg snart över !
Imorgon är det ny vecka som inleds med frukostmöte på kontoret !
Denna helg har jag / vi fått en hel gjort och jag känner mig rätt nöjd ! 
(null)
Robbi älskar att ligga i solen ! 
Jag har hängt upp mina solcells-klotlampor i vinbärsbusken jag fick förra året av mina grannar för att se om dom fortfarande fungerar. Dom fick nog inte tillräckligt med sol idag men ska kolla ikväll om som visar nått ljus 
(null)

Vår granne Petra fick vårt jätteparasoll förra veckan och idag kom hon in med nedan. 
(null)

Mannen fyller ju snart år och jag likaså så kanske ska ta och öppna då 😜
Har spelat Bingolotto ikväll och nedan var det närmsta jag kom. Ja, jag hade fler 4or men denna hade jag helst vunnit av dom
(null)

Har också satt mitt första stygn på broderiet ! 
(null)

Mannen är lite uttråkad och sitter och halvsover i soffan. Jag ska ta det lite lugnt innan det är dax att lägga sig ! 
Kommentera inlägget här: