nettanbergh.blogg.se

Jobb, jobb..... hem....

Kategori: Min vardag 2019

Tidigt på jobbet då vi skulle ha frukostmöte på jobbet. Ville få klart lite innan vi käkade frukost och sen lite info. 
(null)

Sen så har dagen tickat på av alla fulla muggar och jag tog och käkade lunch framför datorn ! Allt för att bli klar med allt jag behövde.

Solen har varit framme men det har blåst som bara den så nån värme har det inte varit !

När jag slutade halv 4 så åkte jag och hämtade mamma. Vi tog en sväng till åkermyntan. Gick in på Lidl först där dom hade gröna växter för 39,90 och jag behövde byta ut 2 blommor i matrummets fönster. 
(null)
 
Sen gick vi in och handlade lite till middagen på Ica ! 

Höll ju på att glömma - innan Lidl gick vi in på syaffären där mamma skulle köpa lite mer tråd till sina broderier. Jag hittade en bra sak till mig själv ! Haha ! 

Mitt tyg jag broderar på är så smått och man blir inte yngre så för att underlätta för mig så köpte jag mig ett förstoringsglas och mannens kommentar när han såg det - vad ska du med den till ? Det är ju sånt som pensionärer använder ! Ha ha ! Det bjuder jag på, men lättare för mig ! 
(null)

Man hänger den om halsen så man kan titta igenom framför sig !

Snart ska här göras middag - stekt lax med vattenmelonsallad med feta, avokado och gurka ! 

Kommentera inlägget här: