nettanbergh.blogg.se

Helg igen då

Kategori: Min vardag 2019

Då blev det helg igen då !
Vi brukar ha det ganska lugnt på fredagar, men idag har jag suttit totalt fokuserat vid datorn hela tiden och haft kontakt med vårt lager i Norrköping då inte allt ville som kg ville.

Men ska den som ger sig, och det gör jag inte i det först taget envis som jag är 😜

Lunch glömde jag bort så kommer bli extra gott med middag ikväll som är en rätt från morgon-tv med kyckling och jordnötssås ! 

Igår när mamm och jag var och handlade var vi inne i Sy- affären eller vad men nu ska kalla det - i åkermyntan ! Dom har allt ! 
Jag har ju en massa broderier som jag vill göra och som jag köpt av min uppfödare Maria ! Så lite tyg och tråd fick det bli ! 🙂
(null)

Och dig fick jag min bok i brevlådan som jag beställt 
(null)

Med en liten hälsning 
(null)

Har inte tittat så mycket i den än ! 

KOMMENTARER:

  • Emmelie säger:
    2019-05-03 | 18:46:41

    Så skönt med helg och speciellt efter en sån dag! Middagen lät riktigt god då kyckling och jordnötssås är den bästa kombon👌🏼

  • Emma säger:
    2019-05-03 | 20:41:42
    Bloggadress: http://nouw.com/jagocminahj%C3%A4rtan

    Ska blir skönt med helg nu så man kan tänka på annat.

Kommentera inlägget här: