nettanbergh.blogg.se

7 Vad vill du göra i sommar ?

Kategori: Min vardag 2019

 
7:e dagens utmaning är lätt att svara på ! 😄
 
För att ni ska förstå så berättar jag om förra sommaren :
Den varmaste sommaren på mycket länge !
Vi skulle få in fiber indraget i huset och leverantören skulle gräva rätt igenom vår trädgård för att få in det i huset och självklart så var det självklart precis där vår pool brukar stå ! Det skulle självklart ske på våren !
 
Men...... allt blev försenat och vi fick inte fiber indraget förrän i september / november 😡
 
Så..... vad jag vill göra i sommar ?
 
Sätta upp vår pool och hoppas på en lika varm och skön sommar så att man kan utnyttja poolen.
 
Och ha en riktigt skön sommar !
 
 
Utmaningen är gjord av Bella som också gör utmaningen !
 

KOMMENTARER:

  • Amanda Stödberg säger:
    2019-05-07 | 09:46:40
    Bloggadress: http://nouw.se/amandastodberg

    Jag förstår exakt hur du känner. Vi har inte fiber än. Vi flyttade ju hit i december så vi tänkte fixa det till nästa år. Är draget till tomtgränsen men inte till huset :)

  • Bella säger:
    2019-05-07 | 09:59:18
    Bloggadress: http://www.Belliz.se

    Ja dom där förseningarna vet man jo hur dom kan vara. Hoppas att ni får en bra sommar

  • Bella säger:
    2019-05-07 | 09:59:18
    Bloggadress: http://www.Belliz.se

    Ja dom där förseningarna vet man jo hur dom kan vara. Hoppas att ni får en bra sommar

  • Hallequeen säger:
    2019-05-07 | 10:14:21

    Nej va trist !jag jobbade hela förra sommaren så hoppas precis som du att den blir lika varm så man kan njuta

  • Therese Carlsson säger:
    2019-05-07 | 10:56:45

    Vad härligt att ha en gård där man kan sätta upp en pool tyvärr kan ju inte jag det haha, själv ska jag jobba i sommar

  • Amanda säger:
    2019-05-07 | 13:35:51

    Hoppas ni får en jätte bra sommar skönt att kunna sätta upp en pol ❤️

  • Emma säger:
    2019-05-07 | 13:37:49

    Åh så sjukt härligt med pool! Hoppas vi inte får en lika extremt varm sommar

  • Emmelie säger:
    2019-05-07 | 14:29:21

    Åh vad segt med fibern, vi hade liknande... Men en pool låter ju hur bra som helst så jag hoppas ni kan använda den ofta!

  • Yasmine mamma till dennis och angelina säger:
    2019-05-07 | 17:56:22
    Bloggadress: http://www.nouw.com/yasminegill

    Hoppas poolen kommer upp så du kan njuta i sommar förseningar är inte skoj alls. Ha en fin kväll

  • Emma säger:
    2019-05-07 | 20:46:26
    Bloggadress: http://nouw.com/jagochminahj%C3%A4rtan

    Jag får se va som händer i sommar. De där med fiber låter inget vidare

Kommentera inlägget här: