nettanbergh.blogg.se

4. Nämn 3 saker jag älskar, nämn 3 saker jag hatar

Kategori: 30 dagars utmaning, Min vardag 2019

 
Det är inte lätt att nämna 3 saker av vardera, och när jag skrivit dom kommer jag säkert att ändra mig och velat skriva nått annat. Ha ha ! But here we go :
 
 
1. Jag älskar som många kommer att skriva ; min familj - deras stöttning, att dom orkar med mig med mina tokiga ideér och påhitt
 
2. Jag älskar att stå i köket och laga mat och baka - helst saker som jag aldrig provat på
 
3. Jag älskar när jag gjort någon glad och kunnat hjälpa någon - både privat och arbetsmässigt
 
 
1. Jag hatar folk som inte vågar stå för det dom säger och går bakom ryggen på folk
 
2. Jag hatar blixtar och åska
 
3. Jag hatar när folk inte lyssnar när man försöker lösa ett problem
 
 
Utmaningen är gjorde av Beliliz och vi är fler som gör den !
 
 

KOMMENTARER:

  • Bella säger:
    2019-05-04 | 13:55:58

    Roligt att läsa känna dig bättre

    Svar: Detsamma Bella :)
    Nettan

  • Therese säger:
    2019-05-04 | 14:01:11
    Bloggadress: http://www.nouw.se/2barnsmammaochfru

    Ja det hatar jag med när människor inte står för vad dom säger =)

  • Amanda Stödberg säger:
    2019-05-04 | 14:11:22
    Bloggadress: http://nouw.se/amandastodberg

    Dem här utmaningarna är så roliga. På något vis känns det som man känner varandra bättre

    Svar: Jag håller med dig !
    Nettan

  • Amanda säger:
    2019-05-04 | 14:14:15

    Vad kul att läsa dina svar☺️ jag tycker de är sjukt jobbigt när en mänsks inte står för de dom. Säger

  • Emmelie säger:
    2019-05-04 | 14:51:53

    Åh, familjen och att baka/laga mat är så mysigt! Och jag hatar oxå åska. Det är dock smällarna som är värst!

    Svar: Ah, det har du rätt i - dom där jäkla smällarna är hemska dom också :)
    Nettan

  • Emma säger:
    2019-05-04 | 20:13:53
    Bloggadress: http://nouw.com/jagochminahj%C3%A4rtan

    Håller med dig om nummer ett på hata !!!

Kommentera inlägget här: