nettanbergh.blogg.se

1. 15 fakta om mig

Kategori: Min vardag 2019

Så börjar jag min 30 dagars utmaning som Belliz har gjort och som hon också börjat med idag !

En nytagen bild och 15 fakta om mig :
(null)

1. Jag heter Jeanette och kallas för Nettan och bor i Hässelby tillsammans med man, dotter på 21 och 3 hundar. 
2. Jag är 158 lång och har gått ner drygt 40 kg efter en gastric sleeve operation 2015
3. Jag älskar att laga mat och baka
4. Jag har 1 dotter som bor i Knivsta som är 29 år och har 3 barn - killar allihopa
5. Jag har 2 bonusbarn - en tjej i Stockholm som har man, hundar och en snart 1 årig tjej - och en kille som bor i Västerås tillsammans med sambo och katter
6. Jag jobbar på Cloetta / karamellkungen på customer service
7. Jag har blivit en städfreak med åren och älskar att pyssla i mitt hus och se till att det alltid är undanplockat
8. Jag brukar följa med min uppfödare på hundutställningar i Sverige, Finland och har varit i Moldavien och ställt hund
9. Jag älskar utmaningar och är inte rädd att prova på nått nytt
10. Jag är beroende av att fixa mina naglar 
11. Jag har inte långt till skratt och tycker om att hjälpa andra så gott jag kan - både arbetsmässigt och privat
12. Jag kallas för Duracell kaninen på Facebook då jag inte ofta sitter still utan alltid är i full gas
13. Jag har alltid många projekt på gång
14. Jag ska börja gjuta och har köpt formar och hoppas att det går bra och kan fortsätta
15. Jag hoppas att jag kan få nya idéer och inspiration för att få till min blogg för att få den större 

Morgondagen utmaning - Vad gör dig glad ?

KOMMENTARER:

  • Bella säger:
    2019-05-01 | 12:14:48
    Bloggadress: http://www.Belliz.se

    Vad roligt att du oxå är med på utmaningen :) Roligt och få veta mer om dig

  • Lena säger:
    2019-05-01 | 12:23:44
    Bloggadress: http://3pa2.wordpress.com

    Summerar man det du skriver låter det som du är tillfreds med livet. Skönt läsa till omväxling då de flesta verkar så missnöjda

  • Emmelie säger:
    2019-05-01 | 14:33:19

    Alltså det är så roligt med inlägg som dessa! Älskar listor och det är så kul att få veta lite mer om den som skriver!

  • Amanda säger:
    2019-05-01 | 17:08:24
    Bloggadress: http://www.amndiz.se

    Så kul att få följa den under den här utmaningen <3

  • Jane säger:
    2019-05-01 | 18:08:46

    Tack för att du låter mig få en större bild utav dig😍 du är bara för vacker!!

  • Therese säger:
    2019-05-01 | 18:51:36
    Bloggadress: http://www.nouw.se/2barnsmammaochfru

    Fin bild på dig =) kul att lära känna dig lite mer =)

  • Emma säger:
    2019-05-01 | 20:15:54
    Bloggadress: http://nouw.com/jagochminahj%C3%A4rtan

    Va roligt att du är med på hennes utmaning du också. Snygg outfit !!!

Kommentera inlägget här: