nettanbergh.blogg.se

Handling

Kategori: Min vardag 2019

Solen har lyst hela dan och när man gick ut en sväng så längtande man till en läplats att sitta på och bara njuta av solen. Men det var bara att gå in och hugga i.
 
När jag slutade åkte jag till mamma och plockade upp henne. 
Vi skulle åka och handla så vi har mat för veckan och mamma som ska ha Enars bröder på lunch som vanligt på fredag ville lyxa till det lite och fira hennes vinst på Bingolotto med lite cava och god mat. Vi åkte till viksjö för att handla och på vägen hem stannade vi till i Åkermyntan för att köpa ett visst sorts bröd som inte fanns i Viksjö och reka mammas vinst.
 
Är det nån speciell tid eller vad är det som pågår ?
Det var hur mycket folk som helst som hämtade ut paket på Ica och det var över 20 personer innan oss så vi gick in och handlade det vi skulle innan vi satte oss för att vänta på mammas tur.
 
Men vi får komma tillbaka imorgon och fixa detta då hon som stod i kassan inte visste hur hon skulle göra för att reka en sån stor vinst.
 
Tänkte skriva ett längre inlägg på dagens utmaning som är här under, men jag kom hem så sent och sen skulle det plockas in, lagas mat .....
 
Igår fick jag ett tokryck och satt och gjorde en massa knäppa småfilmer i snapchat och skickade till mamma. Vi höll på och garva på oss bägge två.
 
Så imorse när jag satt och tog min morgonkaffe imorse så förberedde jag en godmorgon-film som jag skulle skicka till mamma när hon hört av sig och sagt att hon var vaken nu på morgonen.
 
Går det att sätta in film här på bloggen ? Jag har inte en aning. Gör det det ????
 
Tog också en bild när jag kom till kontoret som hon också fått.
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: