nettanbergh.blogg.se

Börja om från böran

Kategori: Min vardag 2018

Va kul det är när man sitter och skriver ett inlägg på mobilen och kommer till slutet och det inte går att rubricera inlägget man skrivit. Hmmmmm !
 
Tog fram datorn istället och börjar om då. Ha ha !
 
Vädret är fortsatt underbart och det har varit väldigt varmt idag. Jag klagar absolut inte, men skulle tyckt att det var ännu mer underbart om man kunde sitta mer ute i solen, men då ser man ju inget på datorn. Ha ha !
 
Jag var med mamma på ett möte idag.Sen åkte vi förbi affären också på hemvägen och jag såg till att mamma fick med sig det hon behövde. Ja, nu åkte vi i och för sig inte bara förbi utan gick in också.Det är ett sånt dumt uttryck det där - åkte förbi. Ha ha!
 
Eftersom jag skjutsade hem mamma och kl var drygt 11 så fortsatte jag att jobba hemifrån.
Satt på altan i tunna kläder och golvfläkten på. Under vissa telefonsamtal kunde jag tom stå i solen i trädgården och prata och hjälpa den som ringde. Ha ha !
 
Tog en sväng hem till mamma och hjälpte henne ner med en väska från vinden inför fredagen då vi ska ta en tur med Birka båten.
 
Sen blev det middagsfix som idag bestod av sweet chilistekta kycklingbitar från fileer, ris och currysås.
Orkade inte komma på nått annat.
 
 
 
Just nu sitter vi i soffan och bara tar det lugnt.
Imorgon är det torsdag och jag kommer fortsätta att jobba hemifrån då min kollega är ledig och jag tycker det är skönt att ha allt i närheten då jag är själv.
 
Kommentera inlägget här: