nettanbergh.blogg.se

Sista dan

Kategori: Min vardag 2018

Onsdag morgon och kaffet intas som vanligt efter allt morgonfix.

Då det är tyst ute fortfarande så hör man fåglarna som börjar vakna till liv OCH...

......en radio som verkar vara på dygnet runt. Men jag vet inte varifrån. Inte för att jag störs utav den men undrar vad grannarna tycker om att höra denna hela tiden. För när jag går ut i trädgården sent så hörs den fortfarande. Ha ha ! 

Idag är det sista dagen för min kollega på jobbet. Hon ska börja plugga och hennes ersättare har börjat jobba. Inte hos mig utan på kontoret i Malmö. Vi får se hur det blir.

Idag inviger jag min nya matlåda jag har fått av mamma. Vet inte var hon hittade den men hon vet att jag är så trött på att alla matlådor är så stora. Jag äter ju inte så mycket och när jag kommer till jobbet ligger maten utspritt i lådan. Men det kommer den inte göra nu.


Tack mamma ♥️ ! 

Snart dax att bege sig till kontoret! 

Ha en bäst dag ! 

Kommentera inlägget här: