nettanbergh.blogg.se

Lördag och sol

Kategori: Min vardag 2017

Lördag och vi vaknade tidigt. Tror det berodde på att jag inte ville försova mig då jag lovat att hjälpa nathis att komma upp. Hon jobbade sent igår kväll på hamburger börs och skulle börja jobba vid 9-9.30 idag.


Då jag var uppe tidigt satte jag igång och gjorde lite nytta och när klockan var 9 hade jag städat av undervåningen.

Tog en tur till Vällingby och äntligen köpte mig 2 nya bh:ar som jag behövt i evigheter känns det som. Efter att ha gått ner 36 kg behövs nya då omkretsen minskat. Ha ha.
Fick med mig 3 par trosor också och ett nytt puder.

På vägen hem fick mamma sig ett besök. Jag ska baka Roy fares citronkaka och ville ha en annan form. Så ner i mammas skåp och rota lite och hittade nedan.

Så nu blir det lite bak innan jag fortsätter med annat.

Kommentera inlägget här: