nettanbergh.blogg.se

Vet inte vad jag ska kalla denna dag

Kategori: Min vardag 2017

Eftersom vi var lediga i fredags hade jag stängt av larmen på mobilen så i morse var det bara Christers klocka som du hade och när den gjorde det så stängde han av den utan att gå upp.  


Vi vaknade halv sju och då brukar Christer åka iväg och jag strax efter, men idag orkade jag inte stressa. Så Christer fick åka iväg så tog jag hand om mig själv och hundar i lugn och ro. Men jag kom iväg strax efter 7 i alla fall. 😊

Mina planer för dagen blev inte som jag tänkt och vid 11 åkte jag hemåt och bytte om för att sen åka och plocka lite godis.

När jag drog ut icaburen på lagret ramlade en stor kartong i skallen på mig där jag hade mina glasögon så dom ramlade i golvet och ena skalmen gick av. 😠

Åkte till Vällingby och optikern och som tur var hade dom likadana glasögon på lager så dom kunde byta ut till mig. Nått bra denna dag.

Fick en del negativa meddelanden under dan som jag och min kollega Ann har tagit hand om så gott vi kunnat under dan. Det är tur att vi är lika knäppa bägge två. 💖

Som tur var skulle jag hem och fortsätta jobba då värsta regnvädret kom och jag blev rent ut sagt skitblöt. 

Har hållt mig hemma för att inget mer ska kunna hända och jobbat på. 😜

Hoppas på en bättre dag imorgon och att planerna slår in bättre.


Sitter och tittar på tv och kopplar av lite framför  Imposters som började förra veckan.

KOMMENTARER:

  • ejmis säger:
    2017-06-27 | 12:13:40
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se

    Hoppas du har en bättre dag idag.

    Svar: Det blev en betydligt bättre dag 😊 tack !
    Jeanette "Nettan"

Kommentera inlägget här: